Poskozena USB FLASH

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:15:45 CEST 2008

Ve WinXp je moznost prepinat USB Mass Storage zarizeni mezi dvema rezimy -
pro rychle odebrani (pomale, asi vypnuta cache, ale neni treba pouzivat Safe
remove) a pro vykon (rychlejsi, ale je nutne pouzivat Safe remove). Default
je pro rychle odebrani a lze to zmenit ve Spravci zarizeni - Vlastnoti
zarizeni, karta Zasady.

Ales Chlubny

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jozo
Sent: Thursday, October 09, 2008 12:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poskozena USB FLASH

Tomáš Koželuh  wrote / napísal(a):
> A-Data jsou pěkný krámy, ....

To su hrozne kecy. Pred rokom som kupoval synovcovi tiez A-Datu a ta
rychlost bola neskutocna. Zapis okolo 23MB/s, citanie este viac.
Kazdopadne bola podstatne vacsia, ako mali deklarovanu v parametroch (myslim
ze to bol rad PD6, ale uz presne nepamatam). Na ziadne problemy sa zatial
nestazoval, pritom safety odpojenie urcite nepouziva - tu otravnu ikonu ma
trvale hide a vyskakovacie bubliny som mu tiez zrusil.
Bezpecne odpojenie malo snad vyznam pri W98, ked kopirovaci bargraf v
suborovom manazeri prebehol za par sekund a samotne kopirovanie trvalo aj
minutu.

j.