LCR meter

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:08:02 CEST 2008

Ne ze bych neresil podobne dilama, nicmene nemohu nevidet, ze je TH o tridu
presnejsi, ma 4 vodicove mereni, frekvenci do 10kHz a tak nejak doufam, ze
se cenove dostanu na cenu te Chy41R.
V neposledni rade, moznost provozu ze site (230V) a dobijeci baterie take
nejsou k zahozeni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, October 09, 2008 11:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: LCR meter

Pavel Novotny napsal(a):
> Samozrejme dam vedet.
> Kontaktoval jsem i prodejce na Ebay (take cinan), ten pri odberu vice nez
> jednoho ks nabidl postovne zdarma, je otazkou zda se tech 12Liber vyplati,
> kdyz zvazime, ze by se to muselo pak v CR preposílat. Nicmene je mozne, ze
> by se dal ukecat na jednu objednávku, bez postovneho s tim, ze by
jednotlive
> kusy poslal samostatne na ruzne adresy.
Ta to by musel byt opravdu v hodne dobre nalade. ;-)

> Bavime se o TH2821A viz datasheet. Nejasnosti jsou okolo mereni R, kde v
> Datasheetu je uveden rozsah 0.0001 az 99.999M a v manualu se uvadi 0.0001
az
> 999.9M
> http://www.tonghui.com.cn/eng/uploadfile/2007423141236339.pdf

Ja stale resim zda ty vyhody toho TH jsou takove proti tomu CHY aby se
vyplatilo si priplatit. Navic mechanicky mi prijde ten CHY lepsi aspon z
obrazku - navic ma vic cudliku a tak by mohlo byt ovladani jednodussi.

RV

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3505 (20081008)

http://www.eset.cz