LCR meter

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:39:58 CEST 2008

Samozrejme dam vedet.
Kontaktoval jsem i prodejce na Ebay (take cinan), ten pri odberu vice nez
jednoho ks nabidl postovne zdarma, je otazkou zda se tech 12Liber vyplati,
kdyz zvazime, ze by se to muselo pak v CR preposílat. Nicmene je mozne, ze
by se dal ukecat na jednu objednávku, bez postovneho s tim, ze by jednotlive
kusy poslal samostatne na ruzne adresy.
V kazdem pripade uvidime zda se ozve primo vyrobce a co nabidne.

Apropo, kdo by mel pripadny zajem se k takove hromadne objednavce pripojit?

Bavime se o TH2821A viz datasheet. Nejasnosti jsou okolo mereni R, kde v
Datasheetu je uveden rozsah 0.0001 az 99.999M a v manualu se uvadi 0.0001 az
999.9M
http://www.tonghui.com.cn/eng/uploadfile/2007423141236339.pdf

> Co rici na zaver kontaktoval jsem vyrobce s zadosti o cenovou nabidku,
uvidime jakou nabidnou cenu.
Pokud vam odpovi mohl byste dat vedet jak jste dopadl? Pripadne bylo by
mozne udelat nejakou spolecnou objednavku? Podelilo by se aspon postovne.

RV

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3505 (20081008)

http://www.eset.cz