Poskozena USB FLASH

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 10:38:53 CEST 2008

Tak to bude asi ten případ. Měl jsem také flashku A-Data 1GB - nevím přesně typ, ale byla to ta nejlevnější co měli. Byla velmi pomalá. Tím myslím v rychlosti v řádu stovek kB/s. A druhá polovina paměti (jak se to u levných flashek dělává) byla ještě o polovinu pomalejší. Přenášet více než desítky MB takovou rychlostí je opravdu nesnesitelné...

Od té doby používám DataTraveler II Plus Migo (http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=40801) a OCZ Rally II (http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=48008). Obě mají vynikající rychlost a kvalitu zpracování a není s nimi nejmenší problém.

LuKas