Poskozena USB FLASH

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Říjen 9 10:22:01 CEST 2008

No, tak to sformulujem inac.

Mame zariadenie X, a metodu Y, ktora je _urcena_ na ulozenie cache atd.

Dalej mame metodu Z, o ktorej sa _domnievame_, ze by _mala_ tiez ulozit cache atd.

Dalej vieme z teorie, ze zariadenia typu X urcite zlyhaju ak sa neulozi cache; a vieme z praxe, ze podobne zariadenia zvyknu zlyhavat, ale vzhladom na cenu atd. nikto neskuma mechanizmus zlyhania a obvykle sa to zhodi na vis major ("vadna").

Pouzivame metodu Z, a zistime, ze zariadenie obcas zlyha.

Mne osobne sa nezda logicke vyhlasit, ze je jednoznacne klucenka vadna. Ja osobne by som tu konkretnu klucenku v buducnosti uz nepouzival na kriticke data, A v buducnosti u novej klucenky pouzival zasadne safe remove.

Ale to su Vase data a Vasa klucenka.

wek

PS. Este jedna otazka, je mozne, ze sa na tu klucenku zapisovalo tesne pred tym shutdownom?