Poskozena USB FLASH

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 09:23:38 CEST 2008

"Safe remove" snad dělá jen to, že vyprázdní diskovou cache --> zapíše
na disk a zkontroluje jestli nejsou otevřený některý soubory z
flashky. Když jsou, tak zahlásí error.

Při vypnutí PC se ta disková cache snad vyprázdní taky, ne? Nebo jsou
programátoři v MS tak blbí, že při vypnutí PC prostě její obsah
zahoděj? Toho by si snad někdo všimnul a když už nic jinýho, tak by na
to vyšel nějakej patch.

Pavel Kadečka.