LCR meter

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 00:53:58 CEST 2008

Take po TH2821A pokukuji, v dane cenove relaci jsem nasel respektive Mr. Vicek nasel
Chy-41R za 2862 bez DPH u TME.
Pri primem porovnani pro Chy-41R hovori jen dostupnost, nizsi cena 3500/2900 bez DPH a zaruka v EU

Pro TH2821 hovori
- o tridu vyssi presnost 5 mist 0,3% (Chy jen 4 a 0,7%)
- ctyr vodicove mereni (Chy jen 2 vodicove)
- merici frekvence az 10kHz celkem 4 frekvence, (Chy jen 2 )
- mereni R az do 1T (Chy jen do 10M)
- nabijeci baterie v cene (Chy jen alakalicka)

Co rici na zaver kontaktoval jsem vyrobce s zadosti o cenovou nabidku, uvidime jakou nabidnou cenu.