RE: Proudový omezovač - hotovo

Středa Říjen 8 20:31:17 CEST 2008

 Tak zaplať pánbůh už to jede tak jak jsem si to představoval.
Děkuji za návrhy, pokud máte zájem, schéma je k dispozici bez omezení.
Hlavně díky panu Skopalíkovi, nějak se mi úplně vytratila z mysli tlumivka s tou infantilní poučkou "cívka jako dívka...". Nakonec to vyšlo trapně jednoduše.
Na schématu je ještě měření napětí na výstupu pomocí DMM modulu s obvodem 7106 - válel se mi tady nějakou dobu, tak už má co dělat, parchant.
Měnič pro něj je ze stránek pana Belzy.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Wednesday, October 08, 2008 2:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: Proudový omezovač - obvodáři poraďte prosím...

Jo, už vím co mi na tom vašem zapojení vadí - já potřebuju proudovou stabilizaci mezi X3 a X4 a ty zenerky na výstupu s tím proudem budou cvičit. Jinak řečeno, když si nastavím proud pomocí R3 na 20 mA tak nebudu schopen říct jaká část proudu poteče skrz měřený prvek a jaká skrz zenerky...
Ale díky Vám jsem si uvědomil, že vlastně ani nepotřebuji stabilizovat vyšší napětí - potřebuju ho mít prostě větší než je většina napětí zenerových. Takže si tam udělám jenom sražení výstupu na 5V kvůli LEDkám.
No večer to zkusím vybastlit.

L. Kručinský