OT: Chemie - cim rozpustit vlasy?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Říjen 8 17:26:42 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    jenze tam se neda nijak dostat. Zitra to zkusim vyfotit. Lze si to
predstavit takto: Motor je v pulce pridelany v sasi. To pokracuje dale
az ke konci motoru a tam jej obepina. Proto nejde timto smerem vyndat,
jedine na druhou stranu. To ale take nejde, protoze jej drzi vrtule.
Vrtule ma takovy tvar, ze castecne prekryva sasi. Je to urcite myslene
jako ochrana proti vniknuti cizich teles do lozisek a motoru. Ale ta tam
stejne vnikla, jenze bez demontaze vrtule se nemam sanci k tomu lozisku
dostat. A sundavat vrtuli nechcu, protoze vy se urcite rozpadla. A i
kdyby ne, je docela potiz ji nasadit zpet tak, aby to jeste dobre fungovalo.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz