"mrtvy" IPBox

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 8 14:30:17 CEST 2008

Eee?

Hore som uvadzal priklad, ked to "ukazovalo" nezmysly, ale o nulovej urovni v pripade monitora sa hovorit neda... ;-)
Ak mate na mysli konkretne meraky, tak som napriklad opravoval taky vychodonemecky Xt zapisovac, ktoremu vdaka vyschnutym kondikom mal ten X zosilnovac tendenciu menit offset (nulovatelny potenciometrom) v case nahodnym sposobom oboma smermi, ale len vtedy, ked na vstupe bol nejaky signal (t.j. ked sa vynuloval rucne bez vstupneho signalu, tak nulu drzal).

wek

PS. to gatilo: to, co je horsie, zavisi. Ak nieco postupne odchadza, obvykle zije a da sa opravit; kdezto ak nieco odide katastroficky  bez predchadzajuceho varovania (co je u tychto spinanych zdrojov dost caste), tak sa to velmi casto opravit uz neda a zoberie to so sebou aj nieco ine.