"mrtvy" IPBox

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 8 12:31:22 CEST 2008

Mno, pre mna je zariadenie, ktore ukazuje nezmysly, rovnako pokazene ako take, ktore nejde...

Raz som bojoval s varkou cinskych monitorov, ktore boli urcene na 110V, boli bez sietoveho trafa a B+ sa "vyrabalo" jednocestnym usmernenim a naslednym vyhladenim (to bola bezna prax aj u americkych monitorov) takou riadne mohutnou flasou (uz si to presne nepamatam ale nieco ako 470uF/150V, mozno aj viac). Tie monitory boli nove, ale lezali niekde na sklade niekolko rokov. Po uvedeni do prevadzky fungovali bezchybne niekolko tyzdnov az mesiacov, potom nahle odisli tak, ze na obrazovke bolo vidiet divoko skacuce vodorovne pruhy. Zaujimave bolo prave to nahle zlyhanie bez prechodu - keby sa obraz najprv vlnil, tak idem po tom kondiku hned; ale takto mi to trvalo hodnu chvilu nez som na neho dosiel (zasa ja som aj dost mizerny servisak).

wek