Dealextreme tracking zasielok u Slovenskej posty [bolo: Re: UV LED osvitka pre DPS]

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 8 09:03:57 CEST 2008

Aha omlouvam se - nevsiml jsem si, ze p.Medovarsky pise, ze byla
odeslana - ne objednana. Ja mam od objednavky tak prumerne 3 tydny do
doby nez to mam doma. Nicmene na celnici mi to nikdy nelezelo - z DX to
vzdy slo bez zasahu celniku.

Radek Vicek