"mrtvy" IPBox

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 7 23:20:08 CEST 2008

Zial, moj pristup ani zdaleka nie je vzdy taky prakticky,
takze to beriem ako velmi dobry napad s potencialom na rychle
vysledky :-)

Ked to nebude fungovat ani vtedy, tak skusim s tym ohybanim
pri sucasnom zvysovani amplitudy, a ked ta amplituda bude
za hranicou pruznosti, tak skusim zavolat do digi tv,
kym este tie satelity niekto neodpalil :-)

Lubos