"mrtvy" IPBox

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Říjen 7 22:57:57 CEST 2008

Ja uz pomalu, ale jiste ja vidim spinany zdroj tak mam koprivku. Je to
sice strasne fajn, je to malinke, vykon jak prase, ale v soucasne dobe
se vetsina zarizeni vys..e prave kvuli zdroji a vyschlym kondum.

Za posledni tri mesice jsem menil kondy v DVD Sencor, routeru Netgear, v
hubu Svec a ted jsem jeste spravoval ty UPSky a tam take odesly nejprve
kondy a ty pak sebou vzaly i diody. Ty UPSky jsou moc pekne a kdyz jsem
hledal na netu nejake jejich zavady tak se tam vyskytovaly jen poruchy v
nabijeni a poruchy v napajeni ridici logiky - oboji jsou spinane zdroje.
Po vymene kondu a tech diod UPS bezi jak za mlada.

Radek Vicek