"mrtvy" IPBox

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 7 22:58:08 CEST 2008

IMHO treba zvolit nevedecku metodu a kupit za hrst kapacitorov (modre displeje sa budu hodit ako hlavny zdroj zabavy ked DVB-T prevladne a DVB-S s hanbou vypnu), a nie sa snazit vedecky zistovat parametre. Po vymene kapacitorov, ak nepomoze, zacat ohybat a poklepavat ;-)

wek

PS. Co uz ked uz som dal jednu idiotsku radu moze aj druhu, nie?