OT: Kozene batozky

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Říjen 7 22:42:40 CEST 2008

Ahojte,

Dakujem vsetkym za tipy. Zial nechcem iny material. Takze skusim tento odkaz, pripadne skusim najst nejakeho dobreho obuvnika, teda sveca...

A.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Sunday, October 05, 2008 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Kozene batozky

Co tohle?
http://www.saddlebackleather.com/backpack.asp

Jednou jsem na to narazil, kdyz jsem hleda neco jineho

PK

2008/10/5 Andrej Jancura <hw_aj@zoznam.sk>

Ahojte,

Chcel by som sa spytat, ci ste niekto nahodou nevidel niekde na web-e ponuku kozenych batohov pre notebooky. Nieco som skusal najst, ale vacsinou som skoncil len pri taskach, co nechcem. Batoh sa mi predsa len lepsie nosi. Vdaka.

A.

p.s.: Kedze uz koruna konci, rad by som si este kupil nieco, co mi ju bude pripominat... Takze aj cenova kategoria moze byt trochu vyssie.