"mrtvy" IPBox

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 7 21:50:38 CEST 2008

 7.10.2008, 21:39:55

nepolemizuji s uzitecnosti poklepavani desky, nybrz s prvni vetou
vaseho predchoziho prispevku. Tedy, ta veta je i dle meho mineni
pravdiva, ale je ponekud nevhodne aplikovana.
Muj monitor zacal stavkovat po cca 30 mesicich. Kondiky zas tak hrozne
shi.. nebyla, ale ten soudruh co navrhoval PCB ano. Kondiky se totiz
z jedne strany skoro dotykaji usmernovaci diody, z druhe nekolika
vykonovych rezistoru. To cele pod peknym kovovym EMC krytem.
Pritom deska je nejmene z 1/3 prazdna, takze rozmistit to trochu
normalnej by jiste nebyl problem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz