OT: ako na C: v dosemu?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 7 20:55:29 CEST 2008

Jan Waclawek wrote:
> /usr/lib> sudo find / -name dosemu*
> find: /.config: No such file or directory
> /usr/lib> sudo find / -name "dosemu*"
> find: /.config: No such file or directory
> /usr/lib> sudo find / -name "dosemu*" 2>/dev/null
> /usr/lib>
>
> Ako to presne pomohlo?

No len tak, ze uz nie je dovod na otazku, preco sa to vypisuje :-)

Zda sa mi, ze find dostal o vypise obsahu adresara okrem ineho
aj ten .config a nasledne mal s nim nejaky problem, napriklad
s pravami pristupu, to je podla mna vsetko.

Ale problem to samozrejme nevyriesilo.

Sam mam obcas problem s findom a obcas, ked si nie som isty,
pre istotu pouzijem

find (argumenty) | grep retazec

> wek
>
> (PS to dev/nul, ano, som krepy... v DOSe je to NUL s jednym L a ked som prechadzal hore-dole z *nixov na DOS tak som v kuse systematicky vytvaral subor s meno NULL a bohatym obsahom ;-) )

Vsak ano, to je ta "skvela" medziplatformova bariera ktora sposobi,
ze ked sa Vam ju podari preklenut a zvyknut si na vymozenosti
prikazoveho riadku unixovskeho shellu zistite, ze sa bezne mylite
v DOSe pri presmerovani do NULL ;-)

Lubos