UV LED osvitka pre DPS

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Říjen 7 20:16:38 CEST 2008

Po me tedy, kdyz me postak zastihne doma s balikem, jeste nikdy obcanku
nechtel. Jedine na poste na prepazce. Navic maji nejaky predpis, ze kdyz
nezastihnou adresata doma, mohou to nechat u kohokoliv v dome. I kdyz je
to panelak se 40 byty. Po takovem sousedovi obcanku taky nechce a
dokonce nenecha ani listek ve schrance, ze to u nej nechal.
Z toho vyvozuji, ze cislo obcanky nevyplnuje pro dodani na adresu.

A jedna perlicka: postovni auto s balikama jsem potkal na ulici.
Zastavili, dali mi balik a na dotaz, co mam podepsat, ze neni potreba,
ze to podepise.

Zdenek