OT: ako na C: v dosemu?

milan milan@bastl.sk
Úterý Říjen 7 19:47:13 CEST 2008

neviem, neviem, DOSEMU som naposledy videl asi pred 5-timi rokmi ..

Tak som sa rozhodol vyskusat to (na CentOS 5.2):

Napisal som 3 prikazy:
wget
http://prdownloads.sourceforge.net/dosemu/dosemu-1.4.0-1.i386.rpm?download
rpm -ihv dosemu-1.4.0-1.i386.rpm
dosemu

...  a dosemu s freedosom bezi, na C sa da zapisovat .... na D takisto ...

Tazko radit, ked ani nepoviete aka distribucia je na tom eee, aka
verzia, aka verzia dosemu .... podla toho sudo tipujem na ubuntu - ale
vediet verziu by naozaj pomohlo. Takisto postup instalacie.
Potom to nainstalujem a mozeme skusit nasimulovat tu chybu. Urcite to
bude nejaka malickost ....

a k tomu find: skuste:

find / -name "dosemu*"

inak sa vam hviezdicka nahradi zoznamom suborov v adresari zacinajucich
dosemu (uvodzovky tomu zabrania - viac info "man bash")

Milan

PS  Ubuntu nie je Linux.  Linux je len kernel (a ten nikdy nebude user
friendly :) ), vsetko naokolo je nejaka distribucia.