UV LED osvitka pre DPS

iko iko@kamarad.cz
Úterý Říjen 7 15:02:15 CEST 2008

dealextrem posiela vecsinou nedoporucene, ako obycajnu listovu zasielku.
teda mne tak vecsina prisla (lacnejsie a mensie veci). doporucene mi
prislo len par veci, bud boli drahsie, alebo rozmerovo vacsie (to si
myslim skor). vtedy mi tam da oficialne tracking number v podobe
RAxxxxxxxxxHK, co si mozem pozriet na honkongskej poste a neskor aj na
slovenskej.

ak chcete aby vam poslali doporucene, odporucam prihodit nieco co ma
vacsie rozmery do objednavky.

aj teraz objednavam tak do 20 dolarov a mam to doporucene.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises