UV LED osvitka pre DPS

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Říjen 7 13:58:45 CEST 2008

Ja jsem s nimi nemel jeste ani jeden problem, ale kolega uz ano -
zapomenou do balicku neco pribalit. Nicmene vzdy z nich vytriskal vsechno.
Ja to ted delam jinak - co polozka to jeden balik. Zvlast u tech
drazsich. Samozrejme dolarove polozky nechavam posilat najednou.

Jinak ledky mam na stole, ale stale bylo co delat jineho.

Radek Vicek