OT bezpecnost (bylo bajkonur)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Říjen 7 13:33:51 CEST 2008

BMP> Ano, navrhl jsem to zakazat a soucasne jsem zminil, ze NEMEL KOLEGU, KTERY
BMP> BY HO HLIDAL!
BMP> Prece uz male deti se uci na zakladce v chemii, ze benzinove pary jsou
BMP> vybusne.
BMP> Takze kdyz uz ta nutnost vznikne, tak by to melo byt udelano pod dostatecnym
BMP> dohledem, aby se daly nasledky znacne snizit okamzitou reakci...

To je ale přece špatně, bezpečnostní předpisy nemají nahrazovat
odstranění příčiny úrazu (výbuch benzínových par) odstraněním následků
(včasné dopravení pracovníka na ARO).

Svářeči běžně zavařovali benzínové nádrže plamenem. Finta je v tom že se
musí nádoba naplnit vodou a nechat co nejmenší prostor pro páry.
Takováto ustanovaní mají obsahovat bezpečnostní předpisy.

Tomáš