OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 7 13:10:32 CEST 2008

Vite, to je hezke, nicmene za poslednich pet let u nas uraz NEBYL:).
Prave proto, ze pri experimentovani je povinne nosit ochranne bryle a
soucasne musite znat lab nazpamet a nebo se po zhasnuti jiz nepohybovat.
V laboratorich na optickych stolech by vam roboti moz nepomohli, spis
naopak, je to zdroj vibraci a pak je lepsi dostat facku od steny pristroje,
nez od paze robotu.

Ti poskozeni jsou vetsinou starsiho data vydani, jsou na univerzite napr.
dele nez dvacet let, to rika vse...
A kdo se rozhodne ignorovat bezpecnostni opatreni a pak sam na to doplati,
tak je osel...