digikey.com

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Úterý Říjen 7 08:17:33 CEST 2008

>Protoze jsem se na to ptal na nekolika mistech i na celnici, tak zalezi
>ciste na celnikovi, zda zasilku zadrzi a necha si od vas poslat nebo prinest
>doklady. Doposud jsem platil clo i DPH u postaka, ktery mi to privezl az
>domu.

Zasilky z Digikey jsou vybaveny doklady v kapsicce na baliku.
Nejmensi krabice, co jsem dostal, byla 23x23x10cm. Postovne na teto
male krabici je asi 35$.

Protoze cena zasilky je snadno zjistitelna pohledem na fakturu, neni
pravdepodobne, ze by se zbozi dostalo k adresatovi bez procleni (i
kdyz ani to vyloucit nelze), navic mnozstvi 100ks temer vylucuje
amaterske pouziti. Takze z ceny zbozi vcetne dopravy bude vypocteno
clo (u integracu 0%) a pote DPH (19%). Balik prinese posta se
slozenkou na vypoctenou castku.

Druha moznost je, ze celnik bude chtit neco objasnit (i kdyz tezko
muzete prinest jiny doklad, nezli je prilozena faktura), spis mohou
vzniknout nejasnosti, o jake zbozi se jedna. Pokud je na fakture
uvedeno AT89LP4052, nemusi z toho byt vsem jasne, ze jde o
mikroprocesory. Vypocet je stejny, ale deje se na celni poste za
pritomnosti adresata.

J. Hanzal