[OT] proc je pozemni vysilani TV

Pondělí Říjen 6 21:34:57 CEST 2008

A jo, já myslel, že jde o klasickou "Novu" která přechází na HD.
Kdyby tak chtěli přejít na HQ... A nebo na OFF... Ale to je jen takový povzdech a nepatří sem.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Novotny Pavel
Sent: Monday, October 06, 2008 9:23 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: RE: [OT] proc je pozemni vysilani TV

Az tak to nesleduji, ale ja topochopil tak, ze Nova a Nova HD je jedno a to same, pouze s tim, ze na HD jsou porady vysilany v HD bud priparne pokud je zdroj HD nebo upscale na HD pokud je puvdni zdroj pouze SD.

Svedci o tom mimojine fakt, ze Nova HD je soucasti zakladni sluzby SkyLINK , jinak receno teoreticky je zadarmo, respektive za cenu karty tj 1999 na obdobi jednoho furt.