Cim merit ESR u cca 1000ks elitu?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Říjen 6 21:09:01 CEST 2008

Koukal jsme na polskou verzi TME a nejaky polsky sheet, v kterem Rs a Rp uvadeli pouze u L, stejne tak cena byla 399zlotych a ja zil v domeni, ze je zloty stale 10Kc.
Nicmene kdyz jsem videl cenu 2860Kc tak mi to nedalo a patral jsme dal, Rs i Rp to umi i u C a cena take neni nejhorsi.
Po te co jsem propatral hlubiny cinskeho internetu jsem dokonce nasel cesky manual, i kdyz to je Volcraft, tak fyzicky jde o tentyz merak od
CHY FIREMATE CO., LTD
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/100000-124999/120982-an-01-cs-Merici_pristroj_LCR_4080.pdf

Pro zajimavost na nejakem cinskem eshopu jsem ho nasel za v prepoctu 95$, ale web byl jen s cinstine tak pochybuji, ze posilaji tem divnym bledym stvorenim ze zapadu.