OT bezpecnost (bylo bajkonur)

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Říjen 6 14:48:27 CEST 2008

V suriku koupenem pred 20 lety obalujeme cibulky tulipanu, ono to pak mysim
nejak nechutna :-)

Ales Chlubny

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Monday, October 06, 2008 1:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT bezpecnost (bylo bajkonur)

No jo no, Plumbinol uz asi opravdu nesezenete. ;-) Na druhou stranu ten
surik je opravdu svinstvo.

Nicmene nejsem zadnej ekofasista a pokud natiram zakladovku na kov tak si
vezmu epoxidovku se zinkem a nemusim nic dalsiho 20 let resit.
Aplikace vodovek na kov ma sva specifika a do se to urcite dobre udelat
neda.

Radek Vicek