OT bezpecnost (bylo bajkonur)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Říjen 6 12:48:08 CEST 2008

Ze by? Se slzou v oku vzpominam na syntetickou zakladovku se
surikem. To byla posledni antikorozni barva ktera se vyrabela. Mezi
temi egologickymi vodou reditelnymi s.... se uz nic podobneho
nenachazi. Nehlede na to, ze ekologie dost hapruje, kdyz ocelovou
konstrukci uz nestaci natrit jednou za zivotnost ale nater se musi
nekolikrat opakovat (a pri tom stary nejlepe chemicky odstranit a
vyhodit do popelnice).

Ales Prochaska