Re:OT: Jak zobrazit soubor .PRN

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Říjen 6 07:43:58 CEST 2008

Tohle jsem pouzival kdyz jsem kreslil v AutoCADu, plotr byl o patro niz
a jeste nebyla firemni sit. Tak jsem pro kresleni pouzil prikaz
"tisk do souboru", nahral na disketu, donesl na dolni pracoviste
a tam se napsal prikaz COPY A:soubor.prn PRN nebo tak nejak.
A tim se to na tom plotru nakreslilo.
BTW: pokud nemate moznost si to vytisknout fyzicky , proc jste to
do toho souboru tisknul?