OT Re: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 6 03:38:20 CEST 2008

Srovnavate nesrovnatelne.

a) > Videl jsem par pripadu kdy nakladak zaslajfoval a osobak za nim to uz
   > neubrzdil :-)

Tohle je otazka zpozdeni, ktere vznika od zaznamenani mozkem, ze nastala
situace k brzdeni az po skutecnou reakci mechanickeho systemu.
Vypovida to pouze to, ze ten idiot za nakladakem jel prilis blizko pri dane
rychlosti...

b) >Na mnozstvi kol to az tak nezalezi jde o to jak dobre
   > jsou brzdena.

  Na mnozstvi kol zcela jite zavisi(jsou-li brzdena), protoze to predstavuje
zvetseni treci plochy, tim ztratu energie a tim zpomaleni....

c)> Klidne muzete porovnat starsi nakladak a skodovku - budou
  > brzdit stejne presto ze skodovka je 10x lehci.

Hmm, skodovka ma cca 800kg?
Opravdu neverim, ze osmitunovy nakadak bude mit stejnou stopu...

d) zavodni truck a bezny osobak, ac nejvyssi tridy?
To je stale silne nesrovnatelne, kdyz si uvedomime, ze zavodni auta mivaji
tez specialni pneumatiky treba jen ne jeden zavod, nebo dokonce jen jedno
kolo...
Navic holy truck vetsinou nebude radove hmotnoste jiny nez ten osobak
nejvyssi tridy, ty uz jsou docela tezke...

M.P.