OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 6 03:12:08 CEST 2008

Ty ochranne pomucky Vas samozrejme neochrani proti tunovemu bloku.
Opravdu si vsichni myslite, ze jsem naivni clovek, co nevyleze ze sveho
polstrovane pokoje? :).

Nicmene vetsina pomucek Vas chrani pred tim, aby se z blbe nahody a
malickosti nestal uraz zivot ohrozujici a nebo s tezkymi nasledky.
A tunove bloky pak musim mit sve ochranne pomucky na nastrojich, ktere s
nimi sibuji sem a tam:)...

M.P.