Cim merit ESR u cca 1000ks elitu?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Říjen 6 01:06:23 CEST 2008

Pro 1000 kusu se nevyplati nic sloziteho delat.
AZE

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 06, 2008 12:58 AM
Subject: Cim merit ESR u cca 1000ks elitu?

Co pa o to, mame signalovy generator Fluke i osciloskop by se nasel, ale
obavam se, ze v tomto kvantu neni cuceni na libovolnou krivku to prave
orechove, pr tomto mnozstvi to pomalu chce PC na kterem se po zmerenin
rosviti cislo krabicky do ktere ma obsluha zmereny C hodit, cokoliv
slozitejsiho vnasi do mereni chyby.

Patral jsem po vyuziti zvukovky, nasel toto http://www.virtins.com/, ale jak
se zda tak to neumi ESR a podle velice rychleho prolezeni eval verze neni
ani rychlost nijak dech berouci.

>No a co obdélníkové napětí třeba z NF zesilovače přes odpor a koukat
osciloskopem jestli je to čistý trojúhelník (exponenciála), nebo jsou úseky
v bodech zlomu posunuté (sériový odpor) nebo jsou tam i špičky (indukčnost)?
Přípravek pro jednorázové použití by měl být především jednoduchý :-) a
vyhodnotit tvar průběhu snad zvládne i poučený zaměstnanec.
Anděl