[OT] proc je pozemni vysilani TV

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Říjen 5 23:16:45 CEST 2008

Odpovím trošku jinak - pravidelné DVB-T vysílání jsme rozjeli v říjnu
2005 po testech, které trvaly více než 5 let. V součacné době je více
než půl miliónu domácností vybavených DVB-T přijímačem a v naprosté
většině případů MPEG2. Za téhle situace by bylo od státu opravdu
nezodpovědné začít vysílat v něčem jiném.
Pokud jde o MPEG4-AVC, tak jediné co je jisté je to, že v českých
domácnostech je cca 100 tisíc přijímačů. To jsou ty, které Telefónica O2
poskytuje ke své O2TV. Otázkou ale je, kdo ze zákazníků TO2 sleduje na
jejich IPTV settopboxu pozemní vysílání. Přeci si platí O2TV, tak proč
by se přes ní dívali na pozemní stanice které jsou zdarma? Napadá mne
jediný důvod - mají lepší obraz :-DDD.

      S.