OT: Kozene batozky

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Říjen 5 21:57:05 CEST 2008

Vdaka za tip. Presiel som si www, ale kozene ruksaky nemaju.

A.

p.s.: Chcel by som si mimo ineho statisticky overit, kedy sa zase na
kvalitnom kozenom vyrobku nieco po..... Jednu taku kozenu tasku mam vo
svojej zbierke "oznackovanych veci".

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Sunday, October 05, 2008 9:17 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Kozene batozky

Žádnej koženej batoh mě nenapadá, ale určitě bych mrknul na batohy od
Dicoty, mají docela výběr (možná i něco v kůži). Moje zkušenosti jsou tyto:
měl by být odolný vůči dešti (to jsem neměl možnost moc vyzkoušet), notebook
je v docela slušným polstrování, má to spoustu kapes a kapsiček na různý
bazmeky, prošití držátka a popruhů vypadá kvalitně, nosím ho asi půl roku a
občas si ho hodím jenom na jedno rameno, ale žádný podezřelý zvuk trhání
jsem nikdy neslyšel (přitom díky krámům má ten batoh 5-10kg). Navíc má i
uchycení přes hruď a přes pas, takže se dá pohodlně nosit v terénu a taky je
hodně lehký. Jediná nevýhoda, na svou velikost má málo prostoru, je to cena
za polstrování, aby notebook vydržel i nějakou tu havárii.
Když jsem ho vybíral, tak paní říkala, že je lidi berou i pro děcka do
školy, že to jsou kvalitní batohy, co se dobře nosí. Každopádně to chce
najít prodejnu, kde budou mít slušný výběr (to je docela problém, většinou
mají tak 4-6 modelů tašek Dicot a jeden typ batohu) a vyzkoušet to přímo na
notebooku, aby dobře pasoval.
Cena se pohybuje od cca 1000Kč výš, já mám model asi za 1500Kč, ale dělají
se ještě dražší.