DPS, aceton a cas

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Říjen 4 18:30:17 CEST 2008

IMHO zalezi, jak jsou moc koncentrovane vypary, ja to zavrel do ploche
krabice od klavesnice kterou jsem lehce pokapal acetonem a nechal to tam par
hodin.
Ted jsem zkusil tisk inkoustovkou na pauzak, CANON IP4500 a vysledek super,
je to ovsem prvni inkoustovka, na ktere se mi to dari, jinak se to
rozpijelo. Papir nastavuju  foto-matny, kvalitu nejvyssi.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Saturday, October 04, 2008 2:23 PM
To: HW-news
Subject: DPS, aceton a cas

Hezke odpoledne,

    cas od casu se tu probira postup vyroby DPS, mimo jine padla zminka
i o "nacichani" predlohy vytistene laserovou tiskarnou acetonem. Jak
dlouho to asi tak trva? Nemuzu si vzpomenout.

    Predem moc dekuji, chci jen zkusit dalsi postup, mozna se mi to
konecne podari dobre, zatim se totiz moc nedari...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz