Merak bakelitak

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Říjen 4 18:12:19 CEST 2008

Zdravím,
  přesně tento přístroj mám. Je cejchován ve voltech, rozsah do 150V. Byl
s předřadníkem a usměrňovačem. Předřadník chybí, usměrňovač je přítomen.
Právě jsem provedl zkoušku, přístroj funguje. Pochází ze staré rozhlasové
ústředny, takže myslím, že v současné aplikaci to nebude daleko od té původní.
Stupnice je stářím zažloutlá, to by snad té aplikaci nemělo vadit :-). Pokud
by došlo k osobnímu odběru, rád jej přenechám :-).
  S pozdravem Pavel Troller