[OT]Jaky redakcni system, jaky eshop?

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Sobota Říjen 4 16:45:29 CEST 2008

Protože je B2B komunikace v .NET můj hlavní chod, tak musím doporučit s ohledem do budoucnosti, eShop (příp.redakční systém), který lze propojit s Vašim účetním IS, potom se přidání skladové karty do IS projeví ve Vašem eShopu a stejně tak lze z Vašeho eShopu zapisovat objednávky do IS, dále pak vystavovat faktůry atd.

vývoj software   http://visualprog.cz