[OT] proc je pozemni vysilani TV

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Sobota Říjen 4 14:09:07 CEST 2008

dejfson napsal(a):

> Tohle je snad jednoznacne i bez statistiky. Jestlize mate system ktery
> funguje (DVB-S) a chcete vybudovat system ktery jeste nemate a
> nefunguje (DVB-T), tak je jasne ze se jedna o investici. Dle meho
> nazoru
> navic o investici pomerne hloupou. Pokud mame system ktery funguje
> (DVB-S) a chceme vybudovat system ktery neni lepsi nez DVB-S, nema
> smysl takovy system budovat. Alespon do te doby pokud
> ten budovany system (DVB-T) nenabidne podstatne lepsi funkcionalitu. A
> tohle se momentalne nedeje.

> [...]

Ahoj vsem,

pekne se tu rozjela debata na tema nesmyslnost DVB-T.

1. Nekdo saha na DVB-S?
2. Jake si asi myslite, ze by meli pozadavky provozovatele satelitu, kdyby
nebylo pozemni vysilani? Kdo je schopen technicky vubec satelity na obeznou
drahu dostat?
3. Umite si podobnou akci predstavit u rozhlasu? Jak byste ladili radio v aute?
S talirem na strese?
4. Jak dlouho bude trvat okupacni armade (dejmetomu ruske) trvat vypnuti
satelitu a jak dlouho pozemni vysilani?

ad 1. Na DVB-S nikdo nesaha, stavi se pouze konkurencni technologie.
ad 2. Mame plno, tak bude znit oblibena hlaska. Satelity co vim vypousti USA,
Francie, Rusko a Cina. V USA staci jedna havarie raketoplanu a je na leta po
zizalkach, Fracie ma zaklady kdesi v Jizni Americe a Rusko a Cina? Hmm.
ad 4. Nedajno jsem sledoval porad CT Trosecnici na Kojalu. Cesi dokazali vysilat
7 dni a to meli centralu obsazenou rusaky a kolaboranty. To s DVB-S nepujde.

Standa