[OT] proc je pozemni vysilani TV

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Říjen 4 12:08:40 CEST 2008

mno
jedna TV v loznici, jedna v obyvaku, jedna v kuchyni a jedna v detskym
pokoji. To uz mame 4 komplety. Ja odhlasil i kabelovku a nakoupil DVB-T
settopboxy. Filmy si stahnu z netu a co jde v TV je uz stary, takze je
jen na zpravy a sport. Za 16000 mam predplaceno PA na rapidu 100 mesicu.
Takovou dobu Vam ty satelity rozhodne nevydrzi.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84