[OT]Jaky redakcni system, jaky eshop?

Kosťa info@mcu.cz
Sobota Říjen 4 12:07:33 CEST 2008

    ja mam zase v oblibe Xoops (www.xoops.org) aleje fakt, ze v zemich
koruny ceske a slovenske neni zrovna rozsireny. Ke Xoopsu existuje hodne
moc modulu a obchody tam jsou take.

    Pred par dny vysla nova verze Xoops 2.3 a vsichni jsou z ni nadseni.
Ja tam vidim jeden drobny detail, ktery ale znemoznuje funkci systemu.
Jenze to muze byt v nastaveni databaze a tak nevim, kde je chyba. Jeste
to musim prozkoumat.

    Vyhodou Xoops je jeho licencovani a dobra podpora na webu, ceska
podpora je vsak temer mrtva. Nebo spise to "temer" bych pouzit ani nemela.

Ano www.mcu.cz začal na Xoopsu a v podstatě jsem s ním byl spokojen, jen
postupem času přestal vyhovovat a já v něm implementovat řadu úprav, které
nebyly kompatibilní s novějšími verezmi, pak jsem zkoušel bitveawer - ten
byl co do kvality asi nejlepší, ale byl to obrovský moloch s problemetickými
úpravami

e107 se proti stavu v dřevních díbách hodně zlepšil a předevšm se nechá
relativně lehce "přiohýbat"

IMHO je ale blbost uhýbat příliš od standratních verzí, ztráta kompatibility
je pak tristní

S pozdravem
Kosťa