[OT] proc je pozemni vysilani TV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Říjen 4 11:49:00 CEST 2008

Nie je mi uplne jasne, co z tohoto je prejavom dusevnej choroby:

Pan kolega Troller (a nielen on), ktory bol primarnym adresatom v tomto pripade, niekolkokrat jasne deklaroval, ze open source programy preferuje preto, ze v pripade potreby si moze (a aj vie) potrebnu funkcionalitu doplnit. Uznavam, ze tak ako som to tam formuloval, to ma aj urcity emotivny naboj, ale vzhladom na celkovy ton tejto konferencie mi to nepripadlo neprimerane...

Mimochodom som sa v tomto tvrdeni dopustil aj omylu: neoveril som si, ze IDA nie je OS, a na zaklade faktu ze ho pan kolega Troller pouziva, som si myslel, ze ano.

V tomto tvrdeni enachadzam nic nelogickeho ci chorobneho.

Pripadlo mi to zvlastne, ze ste vypichli prave toto vlakni - v inych nedavnych vlaknach padli z mojej strany aj vyrazne zlcovitejsie poznamky. Ale ak to Vam, ci komukolvek inemu znie nevhodne, ospravedlnujem sa.

wek

wek
.

Radim