[OT] proc je pozemni vysilani TV

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Říjen 4 01:35:13 CEST 2008

Do Windows se na komplexní přehrávání hodí KMPlayer, umí toho opravdu hodně,
já jako doplněk ještě instaluju ffdshow a Real Alternative a QuickTime Lite
a s přehráváním čehokoliv problémy nemám, ani s videi z YouTube. Hlavně
KMPlayer umí i exotický kombinace jako třeba DVD s menu a k tomu nahrát
externí titulky z texťáku, na tom vyhořel třeba i takový BSPlayer, Media
Player Classic, VLC Player a podobně. Ale schopnějších přehrávačů je víc,
KMPlayer mě zaujal právě svými nadstandardními schopnostmi. Jenom má
problémy využívat obě jádra CPU při přehrávání, to bych ocenil při
přehrávání HDTV s postprocessingem a nastavením na vysokou kvalitu obrazu...