OT Re: bajkonur

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 3 13:02:00 CEST 2008


Ja ted momentalne dusevne bojuji s tim predpokladem zda se opravdu tlak 
v pneumatice se zatizenim nemeni - rekl bych ze meni (prvotni nastrel), 
ale nebude to dle meho nasobne (tedy ze zvysim 2x hmotnost a 2x se 
zvetsi tlak v pneu).

Co se tyka poskozovani silnice stejnym plosnym zatizenim - ono to nebude 
tak jednoduche (mam dva pribuzne pracujici v laborce Strabacu, kde prave 
ruzne pichaji do asfaltu ;-) a jde asi i o celkove zatizeni na nejake 
vetsi plose - tedy nebori se vam primo asfalt, ale dojde k poskozeni 
podkladu (nejaky sterk a ja nevim co jeste tam davaji) a na ten pusobi 
uz celkova hmotnost, kterou rozklada svrsek vozovky. Laicky receno na 
plose vozovky kterou zabira kamion je misto 20t tech tun 30 a to proste 
rozdil je. Nejlepsi primer bych videl s mostem - pokud unese 10t tak, 
prestoze asfatl na nem snese 30t tak se ten most probori pokud na nej 
tou vahou najedete a poskodi se i svrsek jako nasledek.

Radek Vicek

Zdenek napsal(a):
> To by ovsem znamenalo, ze pretizeny kamion bude poskozovat silnici 
> stejne jako prazdny. Stejny tlak na cm^2. Pak ztraci smysl jejich vazeni.
> 
> Zdenek




Další informace o konferenci Hw-list