POVOLENI SPI NA AT89S8252 (Jan Waclawek)

Martin Zálešák zalesak@automotoalarmy.cz
Pátek Říjen 3 00:33:47 CEST 2008

Děkuji za odpověď a máte pravdu, že si pletu dvě věci.

Potřebuji povolit programovací rozhraní SPI. Abych mohl měnit (odladit)
program v aktuálním zapojení a nemusel procesor pořád předělávat do
paralerního programátoru. Jak zapsat na adresu D5h hodnotu 40H jsem došel
ale stále mně nefungovalo programovací rozhraní, no a už vím proč.

No a z literatury co mám, jsem pochopil, že tohle nelze nastavit žádnou
instrukcí v programu procesoru. Lze to nastavit pouze zapsáním 1 na vstup
RST 0 na negovaný vstup PSEN a sestupnou hranu  na  ALE/PROG, dále 12V na
VPP/EA no a pak na bit P2.6-0 P2.7-1 P3.6-0 P3.7-1 no a nakonec povolit
seriové programováni zapsáním na vývod P0.0-0. Takže jednoduše řečeno, tohle
musí hardwarově a softwarově podporovat paralerní programátor, co mám. Pokud
se ovšem zase nepletu? Jenže na to nemožu dojit. Ale teoreticky, pokud se
mně nějak podařilo tuto funkci zakázat pomocí tohoto programátoru a
příslušného ovládacího softwaru. Tak by mněl ten programátor podporovat i
povolení seriového programovacího rozhraní SPI. Mám programátor Patmel3.
Nevíte někdo, jak povolit pomocí tohoto programátoru seriové programovací
rozhraní SPI?