Open source programator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 3 11:39:04 CEST 2008

Bude taky, aky ho chcete. Ja robim firmware. Da sa s urcitou davkou masochizmu pouzit aj bez akehokolvek specialneho softu z nejakeho terminalu - napokon ja ho tak aj pomerne bezne ladim, a niekde na webstranke mam skript do TeraTermu ktory by isiel pomerne jednoducho upravit (nie je vsak treba, da sa firmware priohnut tak aby isiel relativne pouzitelne aj s FLIP+om alebo FlashMagic-om).

Vzhladom na sortiment terminalov v Linuxoch, u ortodoxnych linuxakov tento pristup predstavuje vyraznejsi prejav spominanej uchylky... ;-)

wek

PS. Milan, o ake obvody Ti ide?