Re: Konvertor pro prenos videosignálu po UTP

Petr Srovnal srovnalp@prfnw.upol.cz
Pátek Říjen 3 10:52:56 CEST 2008

Děkuji moc za odpověď, tohle jsem potřeboval vědět...

Já chci použít asi tuto kameru:
http://www.viakom.cz/kamery-venkovni-ir.php#1361

Uvádí, že i s IR má max odběr 260mA, což není tak hrozné. Nedávno jsem to konzultoval s člověkem, který tyto věci
dělá a tvrdil, že většina těchto kamer funguje v rozmezí 9 - 15V, takže když můžu použít až 3 páry v UTP pro napájení by
to mohl běžný DC adaptér z domu utáhnout (snad). Ale to co píšete (úbytek při zatížení) rozhodně změřím.

důležitá věc: říkáte, že je tam impedanční transformátor, takže musím ještě nějak vyřešit průchod napájení z UTP na kameru (a stejně tak na straně zdroje).
Takže použít ještě 2x POE (pasivní) co se používá třeba pro Wifi?
Nebo nějaká jiná možnost?

Děkuji.