OT: Obchody (bylo ges)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Říjen 3 10:38:12 CEST 2008

len OT - od Coilcraftu sa da nakupovat priamo z ich centraly z Anglicka,
na malych priekupnickov ktori si myslia ze su jedini na svete sa mozes
vykaslat. Predavaju aj male mnozstva (napr. 50ks) a zenska na telefone
mi ochotne povedala kde sa lamu ceny, ponukla rozne tolerancie a
nasledne mi poslal vyklikane pdf s mojimi produktami z ich online cennika.
b.