[OT] Sat/CryptoWorks

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pátek Říjen 3 07:49:25 CEST 2008

To je jen halo efekt. Za ty první dva měsíce nezjistíte dva hlavní problémy:

1. žere to strašně moc času

2. na placených programech se všechno často a dlouho opakuje. V podstatě
stačí mít HBO 3 měsíce z roku a uvidíte 99% programů, které za rok
dávají. To samé Viasat. Ale tam to chválím, aspoň mi složitější problémy
líp dojdou, když si to můžu pustit víckrát.

Pavel Krafčík