[OT] Sat/CryptoWorks

Peter Bellay hwkonfera@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 2 20:23:20 CEST 2008

MessageSkuste nechat zapnuty nejaky program (napr. CT1) zhruba 10min. bez prepinania. Niekedy trva nejake nacitanie dat zo satelitu - mozno su data vysielane v nejakych casovych intervaloch. Aspon takto mi to funguje u SKY LINK-u. Niekedy sa nacita hned a niekedy to chvilu trva.
Peto
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, October 02, 2008 7:57 PM
  Subject: [OT] Sat/CryptoWorks

  Zdravim, zrovna jsem nainstaloval akcni SAT z Makra, nasel jsem satelity, nastavil antenu, prepinac funguje, bal jsem se toho vic...
  Co mi vsak stale nejde, jsou "placene" programy (CT1,2,Nova...), kdyz to na ne prepnu, tak to pise Karta vlozena, coz je pravda, a po nejake chvili nebo nejake akci to napise ze sluzba je bohuzel docasne nedostupna. I kdyz by karta mela mesic fungovat bez registrace, asi pred hodinou jsem ji zaregistroval a nic.
  Jak to sakra funguje, to vysila info o kazde registrovane karte nebo jak? Cim to muze byt?